Nacházíte se: Úvod » Měkké dovednosti » Řízení vztahu s klienty

Řízení vztahu s klienty

Cíl:

Cílem odborného modulu je, aby účastníci uměli aplikovat teoretické i praktické poznatky a jednoznačné uměli využít zásady a pravidla řízení vztahu s klientem a etické zásady v praxi

 

Obsah:

  • Postoj a vztah ke klientovi,
  • Interakce pojmů život a zdraví,
  • Způsoby léčby a jejich formy,
  • Řízení vztahů s klienty, pacienty,
  • Prvky řízení vztahů,
  • Zásady a postupy kladných vztahů s klienty,
  • Vybrané nástroje pro řízení vztahů,
  • Etika a související problematika,
  • Norma a mravnost,
  • Společnost a normy,
  • Etika a profesní etika,
  • Etický kodex lékařských a nelékařských profesí,
  • Odpovědnost a jeho aplikace při výkonu profese,
  • Etické aspekty výkonu povolání ve zdravotnictví, soudobé trendy.
 

Cílová skupina:

  • NLZP


AKTUALITY:
VIII. konference SESTRA V PRAXI
07.07.2015
Dne 29.5.2015 jsme se účastnili VIII. ročníku konference SESTRA V PRAXI... V rámci konference byl také představen projekt „Systém kontinuálního vzdělávání pro zdravotnický sektor Olomouckého kraje“, Více informací na http://elearning.zdravotniciolomouc.cz
PSYCHIATRIE PRO PRAXI - X. konference ambulantních psychiatrů
14.12.2014
Dne 27.11.2014-28.11.2014 jsme se účastnili již XI. konference ambulantních psychiatrů, která se konala v Clarion Congress Hotel Olomouc.
VII. KONFERENCE SESTRA V PRAXI
03.06.2014
Pokud se chcete seznámit s naším projektem „Systém kontinuálního vzdělávání pro zdravotnický sektor Olomouckého kraje“, zúčastněte se VII. KONFERENCE SESTRA V PRAXI, která se koná ve čtvrtek 19. 6. v Regionálním centru v Olomouci.
Úspěšné ukončení projektu
07.01.2014
Projekt „Systém kontinuálního vzdělávání pro zdravotnický sektor Olomouckého kraje“ byl dne 1.1.2014 úspěšně ukončen.
Archiv aktualit
© 2024 Systém kontinuálního vzdělávání pro zdravotnický sektor Olomouckého kraje
realizace: tizzi.cz, mapa webu, RSS aktualit RSS aktualit